kraftbayer
Crashed!
Ik zou zelf de auto zoveel mogelijk OEM houden dan houd die ook zijn waarde.
Of je moet daar niets om geven.
Wat betreft rijgenot vind ik zelf dat een Alpina B10 met een V8 stukken beter rijd dan een E39 M5.
Maar dat is persoonlijke keuze.
Een M5 is altijd werken als je daarmee rijd en bij de Alpina is het genieten.
En het minieme minder vermogen en koppel voel je eigenlijk niet.
Bovendien is een Alpina ook veel exclusiever en goedkoper van onderhoud omdat die motordelen nog niet aan de M prijzen zijn en heel veel uitwisselbaar is met de gewone M62 V8 motoren van BMW.
Wel zou ik nu al redelijk veel dure onderdelen specifiek M5 aankopen als ze nog beschikbaar zijn.
Goedkoper gaan ze niet meer worden.
Want dingen zoals waterslangen zijn redelijk schaars aan het worden.
Grtn,
Kraftbayer
Of je moet daar niets om geven.
Wat betreft rijgenot vind ik zelf dat een Alpina B10 met een V8 stukken beter rijd dan een E39 M5.
Maar dat is persoonlijke keuze.
Een M5 is altijd werken als je daarmee rijd en bij de Alpina is het genieten.

En het minieme minder vermogen en koppel voel je eigenlijk niet.
Bovendien is een Alpina ook veel exclusiever en goedkoper van onderhoud omdat die motordelen nog niet aan de M prijzen zijn en heel veel uitwisselbaar is met de gewone M62 V8 motoren van BMW.
Wel zou ik nu al redelijk veel dure onderdelen specifiek M5 aankopen als ze nog beschikbaar zijn.
Goedkoper gaan ze niet meer worden.
Want dingen zoals waterslangen zijn redelijk schaars aan het worden.
Grtn,
Kraftbayer
